Kommer en del idag!

Det här gick ju inte så jätte bra! Men jag håller på med ett kapitel just nu och ska publicera det idag. Jätte glad för dom fina kommentarerna jag har fått.

ilse: Finns det ngn channs att få vara med i novellen? Skulle gärna vilja det!
Svar: Ja, absolut! Hon har ju precis flyttat hit och hon kommer ju skaffa många vänner. Skriv till min meil och berätta om dig själv! Jag har en privat som jag går in på oftare så meila den för säkerhetsskull ---> [email protected]

ilse: ÅÅÅ vad bra! den bästa jag har läst på länge! vill ha nästa del NUU!!


Daniella: Så jäkla bra, läste igenom hela novellen nyss.
Den är så jäkla bra och verklighetstroende.
LOVE IT<3

Svar: Vad bra att du tycker att den är bra! Kommer som sagt en del idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0