Am I dreaming - Chapter 10

Bellas perspektiv
På bara 4 dagar hade det hänt massvis. Chace och jag hade typ kyssts, det hände lixom bara. Och självklart hade paparazzis tagit bild och lagt upp det i en skvaller tidning så Harry kunde se. Men Chace och jag har löst det så det är lungt. Men sen var jag på en dejt med Eric och ni kan ju gissa hur det gick... Ungefär som det gick med Chace fast lite värre kanske. Det har dock inte löst sig helt, men vi jobbar på det. Harry och jag har det lite jobbigt just nu. Vi försöker lösa det men det är jobbigt, för det finns alltid något som gör situationen värre. Om en dagar fyller jag år och Harry var den som skulle fixa party folk men jag kan ju också bjuda in lite folk. Men om vi inte löser det så blir det ingen fest. Det är ingen fest utan folk. Dessutom vill jag ha den killen som betyder mest för mig brevid mig, Harry. Det kanske inte märks och jag vet det, jag beter mig som en barnunge som leker med folks hjärtan. Allt har blivit så fel den senaste tiden. Om jag hade varit ihop med Harry hela tiden så hade det kanske inte varit såhär. Men vi får hoppas på det bästa till min födelsedag. Även fast Harry och jag inte varit dom bästa vännerna så har vi kunnat planera festen. Hoppas bara det blir något nu.

Födelsedagen
Just nu höll jag på att fixa mig inför festen, jag hade duschat, tagit på mig festkläder och just nu sminkade jag mig.

(ignorera det bruna håret)

Harry hade kommit tidigare som tur var, för att fixa inför festen. Jag hörde hur han höll på där nere och började le för mig själv. Att han ändå kom och själv var hur gulligt som helst. Jag vet inte varför, men det kändes som det skulle bli den bästa kvällen någonsin.
- Bella, I think you should come! hörde jag hur Harry ropade
Jag fixade det sista med sminkningen och gick sedan ner där jag mötte Niall, Louis, Liam och Zayns ansikten.
- Hi guys! skrek jag och hoppade på alla och kramade alla länge. ''Happy birthday!'' sa alla till mig
- So we want to give you some stuff before everyone comes! sa Niall och visade mig vägen till soffan
- Guys you didn't have to! I just want you to be here at my birthday! sa jag
- We wanted to give you things, it's are way to say ''thank you for being a great friend''
- Okey, I'll start giving you this! sa Niall och räckte mig ett paket som var platt och låg i ett kuvert
Jag öppnade långsamt och fick se två konsert biljetter och inte till vem som helst. Utan till Justin Biebers konsert! Det fanns även backstage pass, tydligen kände killarna han så det var hur grymt som helst.
- Omg, thank you, thank you, thank you! sa jag och slängde mig över Niall
Ni kanske inte vet men jag är ett stort fan av honom. Man kan nog inte tro det, men så är det. När man inte förväntar sig det så är det oftast så.
- When is it? frågade jag
- It's in one week and it's only gonna be you and me! sa Niall
Present öppningen fortsatte, och i dom två sista packeten låg skit snygga högklackade skor. 

- Best presents ever! Thank you guys! But when does all the guests come? sa jag
- They should come in a minute!
Och som Louis sa kom dom efter inte så lång tid. Alla grattade mig och sedan var festen i full gång. Det var packat i mitt hus men det saknades fortfarande vissa. Som tex. Eric, Chace och några andra killar jag lärt känna.
Efter kanske 5min kom alla killarna samtidigt. Jag hälsade på dom och självklart sa även dom grattis. Festen fortsatte men jag hade fortfarande inte snackat med Harry, jag stog mest med Eric och Chace. Jag började nu leta efter honom, det var lite svårt med tanke på alla männskor som var här. Men när jag kom ut såg jag hur han satt själv i en av solstolarna. Jag gick mot honom och satte mig i en av dom andra solstolarna.
- Why are you here all alone? It's a party Harry! sa jag
- I'm not in a mood to party!
Man såg på honom att han var deppig.
- Talk to me!
- About what? frågade han och vågade nu titta på mig
- I can see that you are depressed about something.
- Can't you see? I've been trying to talk to you all night but you have been with those guys. I can't just sit here and not pretend that I don't like you cause I do. We've been bonding more then a week, almost everyday! I think we're ready and the guys thinks it's okey now. They now how I feel and that I can't stand without you. I've been depressed all week long.
Wow, det var lite ckockerande. Jag fick inte fram några ord.
- Ooh so you are not going to say anything. Then I'll go! sa Harry och började resa på sig och gå iväg, men han hann inte långt innan jag kom efter honom och drog i hans arm så han stog vänd mot mig.
- I've wanted to do this all week! sa jag och kysste hans läppar
Han tog ett stadigare grepp om min hals och där stog vi, Harry Styles och lilla jag. Kunde det bli bättre eller?
Harry avslutade kyssen och började sägen 3 ord som gjorde att hela världen stannade till.
- I love you Bella!
Ja, tydligen kunde kvällen bli bättre.
- I love you too Harry! och där var kyssandet igång igen

Kommentarer
Postat av: ilse

Jaaaa! Bella och Harry! :) <3 :)

2012-04-25 @ 20:50:13
Postat av: ilse

Vill ha nästa del! :) :) :)

2012-04-28 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0