Am I dreaming - Chapter 5


Bellas outfit                Köket i deras hus                                                     Bellas bikini och kropp

- Gumman vakna! hörde jag hur pappa sa
Jag lyfte sakta på ögonlocken för att sedan kunna titta ut. Vi var äntligen framme, vi var just påväg att landa. Planet närmade sig marken och tillslut nuddade vi den svarta asfalten.
När planet ställts sig på sin plats gick vi till stället där bagaget skulle komma. Våra väskor var bland dom första, vilket var skönt för jag hatar att stå och vänta på väskorna och svettas ihjäl för att det är så mycket människor.
Vi började gå mot utgången och när vi kom ut var det massa folk som väntade där. Jag vet inte varför, men jag älskar känslan när folk står där, det känns som dom stirrar och avgudar en, typ.
Jag tittade runt och hittade en skyllt där det stog vårt efternamn på. Tydligen hade vi beställt en egen, mycket skönare än att hitta en själv. Snabbt packade taxi föraren in våra väskor i bakluckan och äntligen var vi påväg till vårt nya hem i London.

Efter 20-30min körde vi in på ett väldigt fint område. Alla hus var stora och riktigt fina.
Vi körde upp på en stor uppfart och taxin stannade. Jag gick ut i bilen och när jag såg huset blev jag i chock. Wow! Huset var gigantiskt, jag hade sätt det på bilder förut men att se det i verkligheten var helt annorlunda.
Medans taxi föraren tog ut vårt bagage, gick pappa och öppnade dörren in till huset. Jag sprang direkt in och tittade runt. När jag kom upp till våningen högst upp hittade jag massa rum som skulle kunna bli sovrum men det var ett jag fastande för, som jag verkligen ville ha som mitt sovrum. Rummet hade stora panorama fönster (från tak till golv) ut mot tomten där poolen fanns. Och den var inte alls lite, sjukt stor och runt där fanns en terass som också var stor. Rummet var ganska stort och det fanns 1 dörr där som var väldigt frestande. Om man öppnade den så fanns det en walk in closet. Ni kan ju gissa om jag blev glad?! Den var ganska lång och lagom bred. Där skulle jag få plats med alla kläder jag har och köper. Jag älskar ju att shoppa, mode är mitt liv som basketen också är.
- Gillar du det?
Jag vände mig om och där stog mamma och log.
- Skojar du eller?! Det kan inte bli mycket bättre!
- Bra, för det här kommer bli ditt rum.
Jag sprang fram till mamma som stog vid dörren och kramade om henne och viskade ''tack'' i hennes öra.
Det fanns inte så mycket att göra just nu eftersom det nästan är helt tomt i huset. Men som tur var, så hade jag min dator. Jag var inne på twitter i evigheter men sedan var det dags för middag. Det blev pizza, väldigt enkelt när man inte har saker för att kunna laga mat. När jag ätit upp och snackat med pappa och mamma ett tag så gick jag upp och somnade ganska fort på den sängen som stog i mitt rum.

Jag vaknade av massa ljud som kom utifrån. Jag bytte snabbt om till myskläder och gick sedan ner till gatan där flera lastbilar stog. Det var var flera män som gick in och ut hela tiden. Yes, äntligen har våra saker kommit och mina älskade kläder.
Snart var allting inne i huset och snabbt gick jag upp till mitt rum för att packa upp mina saker. Att lägga in mina kläder skulle ta lång tid men då kan jag passa på att slänga lite kläder. Jag kommer ju kunna shoppa här, förhoppningsvis. Inne i mitt rum fanns redan ett skrivbord och säng, det var absolut inga fel på dom sakerna, så jag tänkte behålla det. När jag lagt in mina kläder och skor, var det dags för att fixa resten av rummet. Först gick jag och hämtade en hammare och spikar och så var det dags för att spika upp tavlor och hyllor. Jag är ''proffs'' på att fixa sånt, jag har gjort det många gånger så det behövs ingen hjälp med det.

Klockan började närma sig 6 på kvällen när jag blev färdig med mitt rum. Jag hade också hunnit lägga in alla saker i mitt EGNA badrum, fest.
Jag gick ner till mamma och pappa för att kolla hur långt dom kommit och dom var helt klara med köket och deras rum. Nu var det bara trädgården, resten av badrummen, arbetsrummet, gästsovrummet+lite andra rum. Men det fick vi göra imorgon, fast om vi skulle hinna fixa det så skulle vi behöva gå upp tidigt. Imorgon kommer nämligen alla på grill- och poolparty. Det skulle bli stört kul att få träffa alla släktingar och killarna såklart.
- Vad blir det för middag? sa jag
- Det blir grillat kött, grillen står där ute så vi tänkte grilla lite. Vi kör också på lite sallad till det.
- Okej, säg till när maten är färdig. Och har ni inte glömt att prata engelska! sa jag och blinkade med ena ögat
Vi kunde vara väldigt glömska, det händer ganska ofta att vi glömmer bort.
Jag gick upp på mitt rum och granskade det. Det hade blivit väldigt bra och många kläder att slängts eller dom ska ges bort tänkte jag. Jag satte mig vid datorn och loggade in på twitter. ''So happy to live in London now! But I miss my friends back in Sweden!'' skrev jag som en ny tweet. Jag kollade runt lite och mina followers hade ökat väldigt mycket de senaste dagarna. Juste, gud vad längesen jag var inne på facebook. Jag klickade mig till facebook med min mac dator och snart var jag inne på startsidan. Jag hade fått flera tusen vänförfrågningar men jag orkade verkligen inte kolla igenom eller acceptera. Jag menar vem vill vara vän med personer som är fans till One Direction om man själv känner dom+att jag vill ha ett privatliv.
- The food is ready! hörde jag pappa skrika
- I'm coming! skrek jag tillbaka
Jag loggade ut från facebook och twitter för att sedan går ner till köket, där mamma och pappa stog och fixa det sista med maten.
- Wow, it smells good here! sa jag och andades in vitlöken som kom från köttet.
Alla satte sig ner och började hugga in på maten.
- So, what are you going to do with basketball? Are you going to play here? frågade pappa
- Well, I don't really know, I mean I love it but... yeah I don't know yet.
Middagen fortsatte som vanligt, mycket prat om London kan jag ju säga.
- Thank you for the food but now I'm really tired, so I think I will go to sleep. It's party tomorrow! sa jag och började dansa. SJälvklart började dom skratta, det hade jag också gjort för det måste ha sätt väldigt konstigt ut.
Jag tog ut tallriken och ställde den i diskmaskinen innan jag gick upp på mitt rum för att sova. Tankarna föll direkt på Harry, jag hade saknat honom gudomligt om det nu ens är möjligt. Jag började nyna på One thing men sömnen tog snabbt över.

När jag vaknade nästa morgon var klockan bara 9 och vi skulle åka vid 10 och köpa färdigt saker till huset och mat till festen ikväll. Jag tog på mig ett par blåa slitna shorts och en Usa tröja. Innan vi åkte åt jag en macka snabbt och drack ett glas juice. Jag skyndade mig att ta på skorna, mamma och pappa satt redan i bilen och väntade.
Jag satte mig i bilen och satte hörlurarna i öronen och tryckte på play. Live my life spelades av Justin Bieber och Far East Movement. Vi åkte genom London och förbi Big Ben. Det var så himla vackert här. Bilen saktade ner och parkerades precis utanför en inrednings affär. Jag gick in i affären med musik i öronen och började titta runt på saker till tex. mitt rum. Efter mer än 1 timme var vi färdiga och var påväg till mataffären. Där köpte vi massvis med kött, pasta, sallad, glass och lite annat också. Äntligen var vi påväg hem igen.

Vi hade nu fixat färdigt huset och gjort färdigt salladen och pastan. Köttet skulle grillas när alla var här för att det skulle vara varmt. Jag gick upp på mitt rum och byte om till bikini och över det hade jag på mig shorts och ett tunnt linne. Snabbt gick jag in på twitter och skrev en ny tweet. ''Time to party! Love life!''
Man började höra att folk kom nerifrån. Jag gick ut från rummet och ner från trappan. Det första jag fick se var Harry. Jag sprack upp i ett leénde och skyndade mig fram till honom och slängde mig i hans famn. ''Sorry I didn't answer you text. But I really missed you to'' viskade han i mitt öra. ''No worry'' sa jag och log. Jag hörde hur någon harklade sig så vi släppte taget om varandra och jag vände mig om. Där stog resten av killarna. Jag kramade om alla länge och gud vad jag saknat dom. Vi gick ut mot terassen där alla andra var, och det var mååånga. Vår släkt är ganska stor, kan man ju säga. Jag hälsade på alla länge och prata lite med dom. Jag såg någon som stog vid mina föräldrar men jag kunde inte sätta vem det var, men sjukt snygg var han. Mina föräldrar pekade på mig och killen vände sig om. Oj, juste! Det är ju min kusin Nathan. Shit vad han har blivit snygg! Han började gå mot mig och log ett sånt där underbart leénde. Han kramade om mig länge och när vi släppte varandra tittade jag bara på honom, jag sa ingenting.
- Hello Bella? Are you there? sa han och började skratta
- Oh my god! You are so.... ehm... hot! sa jag och log som ett fån
- Haha, same old you! sa han och drog in mig i en kram igen
- But you look amazing your self!
- Well you know, I've been working on it! och så blinkade jag med ena ögat

Harrys perspektiv
Varför måste hon stå med den där killen där borta? Duger inte jag? Och varför tror jag att varenda kille är henne pojkvän och hur kommer det sig att jag känner mig avundsjuk? Kan det vara för att jag har börjat få känslor för henne? Nej, så kan det ju inte vara. Dessutom så skulle inte jag kunna ha ett riktigt förhållade med henne. Eller?
Jag väcktes ur mina tankar av att Louis stog och viftade med handen framför mitt ansikte.
- Harry what are you looking at? Is it Bella?
- No, why would I look at her? sa jag och kollade på Louis med en oförstående blick.
- Well, you have been talking about her all week. And you smile every time you look at her. sa Louis
- I think somebody is in love! sa Liam och putade till mig i sidan
- Guys stop it! I don't want a girlfriend right now, okey?
- Okey, whatever you say!
Bella kom åt vårt håll med killen tätt intill henne. Ju närmre hon kom, ju mer nerös blev jag.
- Guys meet Nathan, Nathan meet the boys!
- Hi! sa han och sträckte fram handen. Alla skakade den, förutom Niall som sa ''Hi man, long time ago!'' och så kramade dom varandra. Wtf? Hur kände dom varandra?
- Time for some food! små skrek Bellas mamma, Sandra.
Vi gick mot det långa bordet med mat. Det var riktigt svårt att välja vad man skulle ta. Allt såg riktigt gott ut. Efter svåra val hade jag tagit min mat och även resten av gänget. Killarna, jag, Bella och han den där Nathan satt vid ett bord och snackade på om allt möjligt. Eller, inte jag men resten av gänget. Jag tittade på Bella som satt mittemot och brevid Nathan. Han hade sagt något skämt som hon skratta av så hennes tänder syntes. Hennes skratt var som musik i öronen, man dog nästan lite hur snygg hon var. Vad fan håller du på med Harry? Ingen flickvän! Hur svårt kan det vara? försökte jag intala mig själv.

Klockan började närma sig 10 på kvällen och alla vuxna hade gått in och satt sig i sofforna för att dricka caffe. Vi ungre ''vuxna'' satt ute i soffpartiet och snackade. Bella hade satt sig brevid mig och satt lutad mot mig. Jag hade tvekat men hade sedan lagt min arm runt henne. Hon reste helt plötsligt på sig och drog av sig sina kläder och WOW! Vilken kropp och brun som tusan! Hur lyckas man? Hon sprang mot poolen och hoppade i. Vi killar tittade på varandra innan vi också tog av våra kläder för att hoppa ner i poolen. Självklart hade vi bytt om tidigare till badbyxor, annars hade det varit lite pinsamt.
- Guys, want to play some volleyball in the water? frågade Bella
- Yeah! skrek alla samtidigt
Bella gick snabbt upp ur poolen och hämtade en boll vi kunde spela med. Och sedan ställde hon volleyboll nätet över. Lagen blev jag, Bella, Nathan och Niall mot Zayn, Liam och Louis. Matchen började och det andra laget började.
Vi hade kört ett tag nu och det stog lika. Bella slog den till mig som sedan slog den till Nathan som slog ner den i vattnet.
- Woohoo! skrek jag och tog upp armarna i luften
Bella kom mot mig och jag vet inte vad som flög mot mig. Men jag tog mina händer runt Bellas ansikte och kysste henne på läpparna. Jag kände hur hela världen bara stannade. Jag var ganska förvånad att Bella inte ens gav motstånd hon fortsatte kyssa mig. När vi särade på läpparna tittade vi bara på varandra och gick långsamt ifrån varandra.
- Akward! säger Louis och små flinar
- Ehh... I'm going to my room. I'll be back. säger Bella, men hon låter lite halvt nervös
Vafan Harry vad var det där? Nu kommer vi inte kunna vara vänner längre. Åå varför ska du alltid förstöra saker.
Killarna gick upp ur poolen och jag kom inte så långt efter. Nathan kom fram till mig och började prata. Och jag hade nu fått reda på att han är Bellas kusin. Hur kommer det sig att jag alltid tror att alla killar är hennes pojkvän? Och jag måste erkänna, han var en riktigt schysst grabb.
- What's up man? You seem to be down! sa då Nathan
- Well, I kissed my ''bestfriend'' and then she just walk away. We can say I'm sad, I didn't want it like this.
- I know Bella and she will forgive you, if she are angry. But I promise you she isn't! I see the way she looks at you and don't deny this, but you do the same.
- Thanks man! sa jag och kramade om honom
Vi satte oss vid sofforna igen och satte på en brasa som fanns i mitten av soffgruppen. Bella hade fortfarande inte kommit ner och jag visste inte om jag skulle gå upp eller inte. Jag såg hur min mobil lös upp på bordet. Jag tog tag i min mobil och såg att det var ett sms från Bella. Jag öppnade smset och läste vad det stog. ''Jag tror vi behöver prata! Kom upp till mitt rum NU!'' Jag reste mig upp och sa till killarna att jag skulle på ''toa''. Jag gick upp för trappan och gissade mig fram till hennes rum. Första dörren jag öppna var fel, där inne var arbetsrummet. När jag kom till en annan dörr stog den på glänt så jag gissade på att det var rätt. Jag öppnade dörren sakta och såg inte Bella någonstans. Jag gick inte lite i rummet och jag hörde hur dörren stängdes. När jag vände mig om stog Bella där. Hon gick långsamt mot mig och log ett finurligt leénde. Hon tog sina armar runt min hals och sakta närmade hon sig mitt ansikte. Hennes läppar nuddade nu mina läppar, jag tog mina armar runt hennes kropp och tryckte mina läppar hårdare mot hennes. Kyssen blev intensivare och snart gled min tunga in.
Vänta vad hände just nu? Tror jag vad det är? Jag tryckte mig bort från hennes, fast det var lite jobbigt även fast jag ville fortsätta.
- Wait, what are happening here? sa jag och kollade på Bella med en menande blick
- I thought this was what you wanted! Or? sa hon och bara såg väldigt oemotståndlig ut.
Men vänta, jag har aldrig sätt henne såhär. Är det här en sida jag aldrig har fått se? Inte för att jag har nått emot det, utan tvärt om.
- I don't know if I'm ready for a girlfriend... sa jag och tittade ner i marken
När jag tittade upp igen såg jag inte henne någonstans. Men jag såg att en dörr i hennes rum var öppen. Jag gick dit bort och när jag tittade in stog Bella där i bara underkläder. Jag gick mot henne och bet mig i läppen samtidigt. Jag tog mina händer runt hennes varma kropp och började kyssa hennes nacke. Hon vände sig om och mina läppar hittade upp till hennes läppar. Jag lyfte upp henne och gick mot sängen. Och där avslutades kvällen.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Så jäkla bra, läste igenom hela novellen nyss.

Den är så jäkla bra och verklighetstroende.

LOVE IT<3

2012-04-11 @ 15:21:28
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/
Postat av: ilse

ÅÅÅ vad bra! den bästa jag har läst på länge! vill ha nästa del NUU!!

2012-04-14 @ 11:40:20
Postat av: ilse

Finns det ngn channs att få vara med i novellen? Skulle gärna vilja det!

2012-04-14 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0